ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, mars 18, 2007
Tigerstaden
Da var vi hjemme fra Oslo etter en veldig bra helg.
Vi reiste tidlig på fredagen og var i Oslo kl 10. Vi traff Ørjan og vi hadde litt vindushopping og slang rundt i Oslos gater. Så dro vi hjem til Ørjan på Majorstua. En ca 30 min gåtur fra sentrum. Det var kjekt og få med seg litt mer av Oslo mens vi gikk.
Etter vi hadde slappet av i leil til ørjan så gikk Helene til Katrine og vi handla mat til middagen på kvelden.
Så var det ungfilamøte som stod for tur. Det var første gang jeg hadde vert der så jeg gleda meg veldig. Christoffer Svartdal talte og Paul leda lovsang.
Det ble ett veldig bra møte. Temaet var matt 28, og Chriss ga en veldig bra tale om temaet. Og postmann Pat ble forbilde med og nå ut med post i tide :) veldig artig bilde.
Lørdags morgen startet med og stå opp halv 1. Det var deilig og sove litt lenge.
Etterhvert tok vi turen til Oslocity og møtte Helene der. Vi var på eple huset og kikket litt. Bombe det! ville Helene sagt :)

Så ble det middag på McDonald.
Tilbake i leilheten slakket jeg og Ørjan med cola og larsons gale verden mens vi venta på Paul Arve som skulle komme bort en tur. Vi prata om musikk og lovsang, ikke noe bombe:). Etterpå kom Paul med en ide om og leie film så da ble det World Trade Center filmen.
Etter filmen kom Helene og Katrine bort en tur, etter og ha vert i bursdag. Det var veldig koselig.


En veldig bra tur og en bra gjeng!Det må jeg si. Gleder meg
til og komme igjen!



posted by Trond Westby @ 11:23 a.m.  
9 Comments:
  • At 12:29 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    hørtes laidback og nice ut ;) ...velkommen heimatt..

     
  • At 10:29 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Meget fint bilde av dere, Trond. Dette er jo rene dagboka. Gøy å lese hva dere har foretatt dere. Og velkommen hjem. Hørte jeg fotball...?!?!?

    kR

     
  • At 10:50 p.m., Blogger Anne said…

    utrolig fint bilde av dere! gleder meg til å henge igjen:-)

     
  • At 12:32 a.m., Blogger Paul Grønseth said…

    Hmm... Kan du finne et bilde hvor jeg ser LITT mer trøtt ut..?

    Jaja, kjekt å ha dere på besøk i Oslo - hjertelig velkomne igjen! :)

     
  • At 12:54 a.m., Blogger Ole Severin said…

    Nice. Oslo e en røverby.
    Spar litt fotball til påsken. Då e eg med for fullt!

     
  • At 2:50 p.m., Blogger Nils said…

    høres ut som dere hadde en knallhelg. Det hadde jeg også. Nice bilde av dere forresten. Spør du meg burde det bli en kandidat til en bryllupsinnbydelse. Snakkes i kveld.

     
  • At 10:10 p.m., Blogger Solveig said…

    Eg ligge litt itte. Va nettopp på helene sin blogg. Gratulerer med forlovelsen! Eg ble så utrolig gla! Yess! Gud e go! Håpe eg treffe dere neste gang eg komme hjem! :)

     
  • At 11:16 p.m., Blogger Miriam said…

    Veldig fine bilder, faktisk. Dere ser jo slående flotte ut, som alltig. Også var Katrine helt nydelig. Kven har tatt desse vakre billete?

     
  • At 1:11 p.m., Blogger Jentene på den andra siå said…

    så bra å hørra at du har hatt ei goe helg i tigerstaden til tross for skepsissen mot storbylivet;)det e ikkje så gale her når vårsolå titte fram vettu...

    Det va utroligt kjekt å ha dåkk her! alltid skoi å henga ud med dåkk:)

    helgas lørdom blir vell "skru på korken"...eller evt.bare "ikkje overlat colaen te helene";)

    snakkast i påsken Trond!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER