ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, mars 15, 2007
Oslo here I come
I morgen tidlig reiser jeg til Oslo. Grunnen er rett og slett og besøke min gode venn Ørjan Frøvik. Det gleder jeg meg til. Ellers skal jeg og henge litt med Paul Arve.
Det skal bli godt og komme seg litt vekk. Pluss jeg gleder meg til og gå på ungfila på fredagskvelden. Har aldri vert der før så det kan bli bra.
Jeg slipper heldigvis og reise alene for Helene skal i hovudkomitemøte med TMF, så vi tar flyet i sammen. Hun skal overnatte hos sin veninne Katrine.
Jeg fant ut i dag at sist jeg var i Oslo sentrum var i 1998 når jeg skulle på hyperstate :)og se RUN DMC jaja......tidene har forandret seg gitt.
posted by Trond Westby @ 8:22 p.m.  
1 Comments:
  • At 10:50 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Lucky you så ska te Tigerstaden. Hils Ørri så masse. Sei det va kjekt å sjå an sist eg va i Oslo.

    Run DMC e jo storveis. Kati ska du laga dance-låtar igjen?

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER