ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, mars 11, 2007
Blogge-tikken
Javel......nå er det ett par som har tikket meg så jeg for vel bøye meg i støvet og bli med på denne leken.

Regler:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon

1.Når jeg gikk på barnaskolen så lurte jeg en som var 4 år yngre en meg til og sette seg mitt i en kukake.

2.Jeg kan til tider ha en vane og utsette ting som må gjøres

3.Jeg takler ikke heavy metal, synes det er det verste bråket som er oppfunnet.

4.Jeg brukte tutt til jeg var 4 år

5.Jeg satt en gang med macen min i fange og så måtte jeg nyse, og min første refleks var at jeg lukket igjen skjermen på macen og nøs i fanget på min kjære Helene.

6.Jeg tok en gang en huggorm og holdt den i halen og svinget den rundt og rundt og ril slutt tok jeg livet av den.


Jeg tikker: Erik Brunes,Bjarte Mong,Fartein,Paul Arve Grønseth,monica, og miriam
posted by Trond Westby @ 5:31 p.m.  
4 Comments:
  • At 11:05 p.m., Blogger Bjarte said…

    jeg som trodde du var min bror i tikke-boikotten!:P

     
  • At 11:22 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Jeg er egentlig det og. Men jeg måtte bare opdatere bloggen ;)

     
  • At 11:01 p.m., Blogger Miriam said…

    Men du, Trond! Jeg er allerede tikka. Og jeg er ikke SÅ rar, at jeg har seks punkter til på lager.

    Festelig det der med kukaka..
    Jeg var den heldige vinneren av "tråkke i kukake som en kompis hadde skjult med sand på Vigdel". Den var fremdeles varm. Usjameg!

     
  • At 12:00 a.m., Blogger Bjarte said…

    haha, ok, jeg skal holde ut;) til tross for et til tider nedbrytende stress:P

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER