ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, november 27, 2006
Blogging
Tiden går sååå utrolig fort. Nå er det snart 2 år siden jeg begynte og blogge. Jeg har lest igjennom alle postene min fra desember 2004 til nå. Det vil si skummlest på de fleste. Men det er utrolig rart egentlig og lese noe som en har skrevet for 2 år siden. Jeg hadde aldri dagbok som liten. Men dette blir som en dagbok på nette. Jeg kan bare gå tilbake og se når ting hente. Jeg skrev ofte om alt som sjedde. Men mest om livet med Gud. Jeg satt mange ganger og så den røde tråden i alt Gud har gjort for meg oppgjennom årene. Det er godt og minne oss selv på det. Det blir så fort at en tar ting for gitt. Det var veldig oppbyggende på takkegudstjenesten idag hvor vi alle fikk høre hva Gud hadde gjort det siste året.
Det er utrolig spennende og være en del av laget som er "imi utrykket" i følge Linn :)
Men det er så sant at vi alle er ett lag som har ett mål. Det er og peke på Jesus.
Noe som var mitt mål den gange jeg startet å blogge og!
posted by Trond Westby @ 1:18 a.m.  
3 Comments:
  • At 10:53 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Tie går så fort at det e lett å myssta kontroll. I følge deg e det snart ett år siå du begynte å blogga. Og ikkje nok med det - du har lest ting du skreiv for 2 år siå. Den va kje værst;)

     
  • At 1:58 a.m., Blogger Trond Westby said…

    Hehe.....det var sent på kvelden eg skreiv det og var nok ikke i mine fulle 5 :)hehe. Men håper du sjønte at jeg begynte for 2 år siden;)
    snakkes kjell fjell

     
  • At 10:57 p.m., Blogger Bjarte said…

    blogging stjeler mye tid, men tror folk får endel utav det.. alt i alt..

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER