ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, juli 30, 2006
Guds pust over Impuls cden

Nå har Impuls skriv din historie vert for salg en stund. Og det er spennende og allerede se fruktene av dette Gudgitte produkte.
Vitnespurdene tikker inn. Og det er sterkt og lese at folk blir berørt av sangene på forskjellige steder. Og ikke minst kan redde liv. Det er sterkt og lese om mennesker som møter Gud gjenom en sang som jeg har skrevet uten at jeg peronlig har møtt dem og fortelt dem om Gud. Det er ganske oppmuntrene. Det er tydelig at Gud har pustet sin ånd over denne cden.
Allerde nå må det trykkes opp mer. Og jeg fant cden til salg på en finsk side. Det er fantastisk morsomt.

job 32:8
Men det er ånden i mennesket
og Den Allmektiges pust som gir dem innsikt.
posted by Trond Westby @ 12:09 a.m.  
3 Comments:
  • At 1:44 p.m., Blogger Unknown said…

    Amen. Kult at, når vi er villige så kan Gud bruke det til langt mer enn vi ber om og forstår. I oss selv er vi så lite, men med Gud på laget, og innsiden, så funker det:) Han virker over våre veier og tanker.

     
  • At 8:37 a.m., Blogger Unknown said…

    Hahaha...du har venta lenge på å kommentere den..!!!neida...gøy å se at du å har blog...skal følge me her. Marte

     
  • At 10:04 p.m., Blogger Marit said…

    det er så kult.... å det er stort å få være Guds barn. måtte den hellige ånd bare få større og større herredømme i livene våre.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER