ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, juli 17, 2006
Fantastisk kveld og en Fantastisk Gud
I dag ledet jeg med ett fantastisk team på søndagsmøte på imi. Og skal jeg være ærlig så gruet jeg meg litt til det, og hadde ikke så veldig lyst. Jeg kjennte på en veldig åndelig kamp. Det viste seg og ha vert sånn for alle. Og vi fikk se grunnen til det under møtet , for Guds nærvære var veldig til stede , det var en sterk skare av mennesker, som ønsket og løfte opp Jesu navn.
Og det var rart, for jeg kjente på en utrolig frihet når jeg stod på scenen, frihet fra menneskefrykt, lenker og bånd i livet mitt. Alt jeg ville gjøre var og peke på Jesus. Det var en sterk kveld, og føler meg uuuutrolig beæret som får være med på det Gud gjør og for stå i den tjenesten som jeg gjør. Og jeg gleder meg utrolig til høsten. Masse spennende som skjer. Pluss, masse annet som bare Gud vet.
Jes 43:19
Nå skaper jeg noe nytt.
Det spirer allerede fram.
Merker dere det ikke?
Ja, jeg legger vei i ødemarken
og stier i ørkenen.


posted by Trond Westby @ 1:31 a.m.  
2 Comments:
  • At 11:18 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Vel blåst, Trondster! Bare så synd jeg gikk glipp av det! Men veldig glad det gikk bra, og at du er gira på fortsettelsen :)

     
  • At 4:54 p.m., Blogger sorgenfrigate said…

    det va kjekt, trond. du e flink! glede meg til mer!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER