ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, juli 15, 2006
Ny adresse
Her kommer den første post fra den nye leil , nermere sagt solborgveien 16. Her hvor jeg og kjetil skal bo. Kjetil er på hytta, så jeg tilbringer min første natt her på en madrass på gulvet. Jeg har så stor seng i den tidligere leil at jeg må få kjørt den med tilhenger, så fåreløpig blir det madrass :) men det funker.
Jeg og helene har nå i 2 dager malt rommet mitt. Når vi kom i den nye leil, var soverommet jeg skulle ha malt med forskjellige farger på hver vegg, en var knall orange, og en blå, og en litt falma hvitfarge. Så vi gikk på obs bygg og kjøpte maling.
Så her er resultatet!











Jeg fikk flyttet mye ting og i dag, Det var gøy. Pluss jeg grillet på terrassen i go ver, og imorgen er det frokost på terrassen :)
Ellers var vi på stam cafeen (Bøker & Børst) og spillte.







Da må jeg prøve og sove i den nye leil :)
posted by Trond Westby @ 4:07 a.m.  
3 Comments:
  • At 11:12 p.m., Blogger Nils said…

    Grattis med ny adresse.

    Men denne bøker og børst cafeen har jeg aldri hørt om, er det nye nytt? Hvor ligger den?

     
  • At 6:47 p.m., Blogger Erik`s said…

    gratla, broder!!
    Det er så kjekt at du endelige har fått deg en bra leilighet.
    innflyttelse fest eller??

     
  • At 10:56 p.m., Blogger Fru K said…

    har akkurat oppdaget den kafeen selv, og blitt nokså betatt av den. hadde jeg bodd i stavanger, ville den nok blitt min stamkafé også. et par grunner: rettferdig kaffe, gamle bøker, merkelige farger, nusselig bakgård og Eddis brødskiver.

    var innom på imi i kveld. (nei, jeg er ingen møteshopper) ville bare si at det var en god atmosfære, og at det var fred og trygghet over møtet.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER