ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, juli 10, 2006
Vestkant nytt!!!
Nå var det vel litt på tide med en nye post. Dette blir en oppdaterings post, type:"Ka har Trond drevet med i det siste" post.
Har vert mye med venner i det siste, enten på cafe,bowla, eller hjemme hos noen. Som nils skriv litt tidligere så har vi hatt litt nostalgi kveld hvor vi hørte på liit god gammel musikk som trance,drum&bass,,,osv. Det var litt gøy, jeg har selv fått på ny litt sansen for elektronisk musikk, nermere sagt Drum&bass og litt trance. Og det har vert kjekt og ta opp gammle kunstner, kan skrive mer og dypere om det i en annen post litt senere.
Ellers har jeg ver mye med min kjære, vakre. Og det er jo det beste med og være meg.
I dag var det VM finale, hvor meg, helene, kjetil og øivind var på folken og så den. Det var gøy kamp helt til zidane skuffet, og pungterte kampen for min del.
Det var nyhetene for idag, etter reklamen kommer været.
Takk for i dag!!


posted by Trond Westby @ 3:31 a.m.  
8 Comments:
  • At 11:11 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Kampen va go' den heilt te Zizou skuffa heile verden... Tragisk, spørr du meg. Ellers kosa eg meg sjå svigers på østlandet og surfa på naboen sitt nett.
    Hils din kjære og evt. andre. Oase imårå.
    kR

     
  • At 6:36 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    I øy! (bladet som ble gitt ut annenhver dag på Skjærgårds) ble ei jente spurt om den mest spilte sangen på Ipoden. Til opplysning svarte hun "Veien du gikk" på Impulsplata..Det er jo kjekt!!

     
  • At 6:37 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

     
  • At 6:37 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

     
  • At 6:38 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

     
  • At 8:33 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Det var oppmuntrene høre:)
    Snakkes plutselig når du kommer hjem.
    Da må vi finne på noe gøy

     
  • At 8:26 p.m., Blogger Erik`s said…

    Hei..vil bare sei at det er en helt gjennom tidene, den mannen kan gjer hva han vil, geni er han uanz..arrogant eller ikke..Zidane er KONGEN!! Han skal ikke glemmes!!:-)

     
  • At 10:30 p.m., Blogger Miriam said…

    Fint bilde ;)

    Dere er så nydelige sammen.
    Her har fotografen hatt en enkel jobb...

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER