ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, juni 24, 2006
Tid for tilbedelse

I går var vi samlet ca 30 stk i u salen til lovsangsFest. Dette var en kveld jeg har hatt veldige forventninger til og hatt søvnløse netter. Vi møtte kl 3 i går og rigget utstyret. Men før vi begynte samlet vi til bønn for og legge alt i Guds hender.
Jeg tror Gud æret det fokuset vi hadde i enhet denne kvelden, og var begynnelsen på noe som vi bare kan ane noe av.
Tror det kommer til og få en redikal forandring for menigheten jo mer vi bruker tid på og løfte opp Jesu navn i ENHET.
The best is yet to come
posted by Trond Westby @ 5:00 p.m.  
4 Comments:
  • At 2:07 a.m., Blogger Marit said…

    digger optimismen og pågangsmotet ditt. fortsett å følge hjertet dit lengslene tar deg. Gud skal fullføre det han har begynt. Det er hans løfte til oss som ingen kan endre.

     
  • At 7:40 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Kult Trond. Hørres ut så det gjekk bra, og friste te gjentagelse. Det må kje bli siste gong noge sånt gjeres...
    Now I'm back in Stavation. Snakkes snart.
    kR

     
  • At 10:02 p.m., Blogger Unknown said…

    Kjempebra. Tror de som var der, meg sjøl inkludert, satte veldig pris på den innsatsen dokker gjor og syns det va godt å få lovsynge i sommerferien....

     
  • At 12:13 a.m., Blogger mrs. marianne said…

    kommer det flere sånne kvelder senere egentlig?? for det høres jo kjempe gøy ut!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER