ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, juni 19, 2006
LovsangsFest
På fredag 23 juni blir det lovsangs fest på i ungdoms salen nede på imi. Noe som vi tror er utrolig viktig og bra, for både menigheten og våre liv med Gud. Ørjan, kjetil og meg var på kafe og fant ut at dette er en kjempe bra ting og gjør. Enkelt og greit samle sammen alle som vil og rigge opp utsyret og prise Gud utover kvelden til vi ikke klare stå på beina, helt uten program eller fast rutine. Vi tror det er veldig viktig og løfte opp Jesu navn sammen i enhet, enda mer en vi gjør. Og åpne opp veier til Gud hvor Han kan berøre mennesker enda mer, som kan få betydning for både menigheten og ufrelste mennesker.

Dette er åpent for alle som puster. Så ta med deg venner og kom. Vi vil fylle u salen med lovprisning.
Jeg leder med ett herlig team satt i sammen av Kjetil, Nils, Ørjan, Mathias, Livi og Margrete.
Gleder meg som en unge.
Vi ses der klokken 20:00
posted by Trond Westby @ 6:54 p.m.  
12 Comments:
  • At 9:29 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Det e jo så synd at eg går glipp av dette..

     
  • At 11:31 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Veldigt bra initiativ, folkens. Det må det skje mær av. For meg blir det bryllupsgjesting den dagen. Good luck. kR

     
  • At 1:32 p.m., Blogger Unknown said…

    Betyr det at katten din og komme?(alt som kan puste). For då gidde ikkje eg...

     
  • At 8:15 p.m., Blogger Marit said…

    jeg som allerede sliter med bortelengsel... slike ting gjør ikke saken bedre. holder på å dø på meg. gleder meg bare til høsten jeg. jaja, jeg går med Jesus her på gjøvik nå, det er viktig. er med stavanger i bønn. Gud velsigne deg Trond!

     
  • At 11:18 a.m., Blogger Ole Severin said…

    Jaja, så gøy! Tror forresten ikke Livi blir med.. Og eg kan heller ikke komme. .Trist.Håpe det gjentas!

     
  • At 1:23 a.m., Blogger Tarjei said…

    Akkurat, e det lov å gå at og fram i gangen hvis eg blir rastløs?????????????

     
  • At 1:28 a.m., Blogger sorgenfrigate said…

    dobbelt æsj!
    skulle så gjerne vært med... men det får bli en anne gang. aldri for sent til å prise Gud.
    blessedy-bless!

     
  • At 11:48 a.m., Blogger Linda said…

    Et veldig bra initiativ! Jeg reiser til sørlandet..God bless=)

     
  • At 3:27 p.m., Blogger Unknown said…

    Kjenne at eg glede meg vil. Eg tror det blir kjempebra å bare skulle ha ett fokus heile kvelden :)

     
  • At 5:23 p.m., Blogger Monica said…

    Håpe det blir bra...sku gjerne vært med men eg har andre plans, og jammen stjele eg med meg din kjære og...huff, slem Monica

     
  • At 2:17 p.m., Blogger Unknown said…

    Bålbrenning e hedensk...

     
  • At 3:30 p.m., Blogger Marit said…

    hvordan ble kvelden trond??!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER