ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, mai 26, 2006
Ut på tur aldri sur
I går var helene og meg på brusand for og besøke mine foreldre, det vil si det var bare mor som var hjemme, far var på dugnad.
Vi skulle grille og jeg var grillmester :) det var ikke det beste været vi hadde meg regn og sol i hytt og ver. Men det gikk nå bra.
Etter maten hadde meg og helene oss en god tur rundt i gammle barndoms trakter, det er rart hver gang jeg er på brusand og gå rundt i byggefeltet, det går så lang tid mellom hver gang. Mange minner dukker frem.
Her er noen glimt.
Helene skulle vise det lille barnet som trenger seg frem :)

Her glefser hun i seg ett tonn tomat fra jæren

Så var det hjemturen med en fantastisk himmel forann oss. Hvor vårt hjem er :)
posted by Trond Westby @ 2:23 p.m.  
9 Comments:
  • At 2:55 p.m., Blogger Snuppa said…

    hallais sjønnas! det va ein veldig kjekke tur kjære:)Jeg koste meg masse,med goe mad og ikke minst utrolig godt selskap:) Smask fra jentå di

     
  • At 6:12 p.m., Blogger Marit said…

    ja, snart blir det gatemøte:) overlater prosessen til Gud. Han kan gjøre at vi kan stå der helt uten skam! for en tid vi har i vente... Gud velsigne deg masse!

     
  • At 6:15 p.m., Blogger Marit said…

    eh kommentaren passet kanskje ikke helt til innlegget, men men hehe.. du skjønte sikkert sammenhengen i hvert fall

     
  • At 6:33 p.m., Blogger Monica said…

    Du e vel snart medlem i VEST tenke eg...eller så kan du starte et søsterselskap...BEST...og hvis du ikkje vett ka det ska stå for så kan det bare vær det samme

     
  • At 9:47 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Eg vett ka det står får ja. Men eg tror eg står øve og starta BEST klubben, og eg tror ikje eg vil inn i VEST klubben heller ;) men takke for tilbudet. Eg holde meg til TEST klubben.........to to tog du ann ;)

     
  • At 12:27 p.m., Blogger Monica said…

    Tasta??? Ja me har jo VEST og HEST, eg føle det e på tide med ein aldri så liten utvidelse av organisasjonen...:)

     
  • At 5:36 p.m., Blogger Solveig said…

    Det så ut som ein veldig koselige tur! Dåkker e et skjønt kjerestepar! :)

     
  • At 2:48 a.m., Blogger Tarjei said…

    eg he då funne ut at Trond e norges svar på James Bond. Og det for det faktum at Trond rime jo på James Bond. Videre så blir jo Helene Bond piken.

    oooooo eg kjenne ei Bond pika. Way to go Trond, people call him Trond

     
  • At 12:56 p.m., Blogger Unknown said…

    Nei, her va det ikkje mange sure miner. Men det e jo kje så rart for det så ut som en fin tur :D

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER