ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, mai 16, 2006
Jesus is

I går fikk jeg den nye hillsong London plata "Jesus is" Det var cd+dvd. Og jeg var spent på og høre noe nytt fra dem. Sist de ga ut plate var for 3 år siden med albumet "Shout Gods fame", hvor meste parten av sangene var skrevet i australia , men på den nye plata har det vokst frem mye nye låtskrivere i London, med sammarbeid med både Matt redman og Stu G(Gitaristen i Delerious)
Plata har den typiske hillsong stilen, og det er lett gjennkjennelige melodier. Det er litt gøy og se dvdén og tenke på at der den ble innspilt var jeg i fjor på hillsong konferanse:) Noen av musikerene og han ene lovsangslederen som er med i teamet var her på imi i fjor oktober og ledet lovsangen på en pinsekonferanse.
Det er spennede og se hva Gud gjør i hillsong london menigheten, som starta for ca 6-7 år siden.
Gary Clark som er en fantastisk Guds mann og er pastor der fikk ett kall når han var i australia om og starte en hillsong menighet i London, og den har bare vokst og vokst. Gud har velsignet de masse. Og det er herligt.

Til slutt så vil jeg avslutte posten med og si jeg vet Gud som har allerede gitt masse velsignelser til imi, vil fullføre den gjerningen som Han har begynt.

"The best is yet to come!"
posted by Trond Westby @ 3:58 p.m.  
6 Comments:
  • At 6:31 p.m., Blogger Linda said…

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

     
  • At 6:32 p.m., Blogger Linda said…

    All ære til Gud!!Skikkelig spennende vil det bli ja=)
    Enjoy, Lilja

     
  • At 8:21 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Gir dei og ut plater? Det e jo knallbra. Må få hørra den av deg ein dag. Ska du te London i haust? Hillsong konferanse...

     
  • At 3:15 a.m., Blogger Nils said…

    eg håpe det e någen så vil vær me å samlas te tur te hillsong konferansen...

     
  • At 3:15 a.m., Blogger Nils said…

    kult med ny Hillsong London skive og!

     
  • At 12:16 a.m., Blogger Marit said…

    blir inspirert! det er herlig=) Guds vilje skje!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER