ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, juni 04, 2006
Wazzzzzzz uuuup!!!
Jeg sitter og lurer på hva jeg skal skrive om. Men jeg kan vertfall opdatere litt om hva jeg har drevet med i det siste.
På onsdag så reiste min kjære til hellas for og slikke sol. Det er jo kjekt for hun:)
Jeg reiste til min mor i helga og slappet av med grilling og kos, det var kjekt. Det er godt og reise vekk fra der jeg trør til vanlig. Jeg har brukt en del tid med Gud og lese i bibelen. Det er rart for når jeg reiser vekk stilner offte stormen i hode og jeg begynner og høre fra Gud, og kjenner veldig iver til og få i meg av åndelig mat fra bibel lesing. Det er veldig bra. Så jeg må være flinkere og sette av mer tid alene med Gud andre plasser en hjemme, det blir ofte at hjemme er det så mye som vil ha oppmerksomheten min av data,tv, musikk.....osv.
Jeg har også i det siste hatt litt inspirasjon til låtskriving igjen, og har litt melodier liggende på macen, så har jeg hatt en tekst uten melodi en stund, og for noen dager siden fikk jeg en melodi til refrenget, og det er litt kjekt at inspirasjonen kommer mest når jeg bruker mye tid med Gud. Så det blir gøy og se om det kommer noe nye sanger i tiden som kommer.
Ellers så gleder jeg meg som mange andre til impuls plata som kommer om ca 2 uker. 2004
posted by Trond Westby @ 6:08 p.m.  
4 Comments:
  • At 7:56 p.m., Blogger Tarjei said…

    Inspirerande mr Bond. Sko ønska eg hadde litt av den iveren din. Bruk den. Gud har store planer.

     
  • At 9:56 p.m., Blogger Marit said…

    stå på bror! Gud heier på deg!:) gleder meg til å høre mer produksjon fra deg. Vi går en så spennende tid i møte og Gud VIL fullføre det han har begynt for det har han lovt! Bare å følge lengselen om et felleskap som tar av... Bare å fortsette å søke og be. Gud vil sette oss mer og mer fri fra skammen vi sliter så med å gi slipp på -med sin kjærlighet skal han gjøre det. Når vi blir et felleskap av mennesker som elsker oss selv vil vi også automatisk få kjærlighet til hverandre. Gud er nær og livene våre er i hans hånd. Hans fred være med deg!

     
  • At 10:54 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    I all verden... Eige du ein Juno, din heldiggris? Kongesynth! Men det vett du sikkert.

    Slutte meg te det Marit skreiv. Glede meg te å hørra mær fra deg og det du skrive.

    Hei hopp.
    kR

     
  • At 10:32 a.m., Blogger Unknown said…

    Du gjør en velsigna jobb, tvil aldri på det. Priotere Gud e heller ikkje negativt :D

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER