ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, mai 13, 2006
Lite søvn
Da var 2 dager i strekk med lovsangs leding over. Torsdag var det kulp, som jeg selv opplevde litt tunkt og lede. Vet ikke hvorfor, men sånn er det. Så lenge Gud tok ære av det så var det en suksess uansett. I går var det puls, hvor vi alle i bandet møtte i halv 3 tiden. Det er fantastisk hvor fantastisk og være en del av ett team som nesten bor på imi før vi skal spille på puls :)
En liten hyllest til Hans Magnus og at han og stiller så tilig som han gjør for og være kreativ med lys, noe som reflekterer noe av hans tilbedelse for Gud, det er fantastisk. Vi åpnet med og proklamere at Jesus er den eneste veien, og avsluttet med at Jesus er den eneste veien, med og synge "One Way". For en fantastisk måte og avslutte kvelden med at vi kan gå ut fra puls med det i tankene, og la det påvirke oss enda mer i hverdagen, slik at vi kan igjen gi det videre. Jeg brukte en nye sang som heter "Du er Gud" og var litt spent på hvordan det gikk. Jeg håper at Gud kan etterhvert bruke den sangen til og hjelpe oss og vende blikket mot han og se at ingenting er umulig for Gud.

Jeg sovnet i 6 tiden i dag tidlig jeg levde puls om og om igjen i hodet. Det var litt slitsomt da men :) , jeg håper Gud æret denne kvelden og at liv ble forandret.
posted by Trond Westby @ 2:31 p.m.  
2 Comments:
  • At 4:44 p.m., Blogger Linda said…

    Han æret nok den kvelden ja;)
    Be blessed!
    Enjoy, Linda

     
  • At 6:14 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Trond of all...:) Du e ein så bra mann, Trond. Når folk snakke om deg, så e det utelukkande superlativer det går i. Vil du ska veta det. Det e heilt fantastisk å sjå at ditt liv i seg sjøl ofte peike på Jesus. Det e kje verst, vel...?

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER