ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, mai 12, 2006
Ny Impulsweb

Endelig er den kommet, den nye impulswebben. Alex har gjort en kjempe jobb med og lage den. Det skal han ha ros for.
Nå nermer det seg plate slipp og. Det gleder jeg meg til.
I morgen skal jeg spille på puls, og det er en stund siden, så jeg gleder meg til det.
Siden det er en stund til impuls, så kan dere komme på puls i mårå, det blir bra.
Det var en liten oppdatering fra meg.
posted by Trond Westby @ 1:40 a.m.  
4 Comments:
  • At 10:00 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Hehe... Me kom vel samtidigt med den nyheten. Kult med nye sia. Ja, va kjekt å spela med deg igår. Og, ja, me henge snart igjen. Eg e fri som fuglen...

     
  • At 12:35 p.m., Blogger Linda said…

    Hei!
    Håpe det gikk bra igår. Synd at jeg ikke kunne være der. Gleder meg til plateutslipp=) Veldig bra med Impulsweb. Har lagt den inn på siden min..Be blessed!
    Enjoy Lilja!

     
  • At 6:07 p.m., Blogger Unknown said…

    Øyvind og Ørjan ligne ganske så skikkelig mye på hverandre i profil

     
  • At 12:37 a.m., Blogger Henriette said…

    Haha! eg jobbe på leardal og det vise seg visst til at heile slekta de jobbe der:) Take care og Gud velsigne deg Trond. Klem Henriette:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER