ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, april 21, 2006
Helg og en dag nermere sommmeren

Då var det på tide med en oppdatering fra denne kanten. Det er en fantastisk fredag med fint vær og en kjempe helg i vente. Som min gode venn Thomas skreiv så er det tenoase experience denne helga. Det gleder jeg meg til. Jeg var i fjor og. Da var det bare en dag, og Thomas ledet lovsangen, i år er det en hel helg med seminarer, taler og lovsang av både Thomas W, Kenneth Sinnes, og Gustav Grastveidt. Det blir veldig bra. Gleder meg og se hva Gud kan gjør med masse ungdommer ut på kverneland.
Ellers så er det snart sommer, og mye gøy som sjer. Jeg har forresten søkt på MHS på KRL grunnfag til høsten og det gleder jeg meg til.
Det var det jeg hadde på hjerte denne gang. Jeg er litt tom får blogge ideer for tiden, så visst noen har ett ønske om noe de vil jeg skal skrive om , er det bare og komme med forslag.
posted by Trond Westby @ 2:18 p.m.  
4 Comments:
  • At 3:31 p.m., Blogger Unknown said…

    Go veret e her! Kverneland neste stopp:) Ellers komme eg ikkje på någe du kan skriva om, sorry. Snakkes!

     
  • At 3:59 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Kjekt med oppdatering:)
    Synd eg ikkje konne komma i år heller, men det blir sikkert bra for det om...
    Viss du vil skriva om koss du har blitt så flinke på gitar, har du jaffal nogen sider å skriva om, for å sei det sånn...:)

     
  • At 10:17 a.m., Blogger Jentene på den andra siå said…

    fina været og beine veien t kverneland jah! møtet va heidundranes og bedre bler det nok idag!...ellers så har eg ikkje så mange ideer om ka du kan skriva om i bloggen...hmmm...du kan jo foresten skriva et innlegg om "Øyå mi brusand" eller "Øyer på høgjæren-ren idyll"...det e bare fantasien som sette grenser Trond...

     
  • At 8:20 p.m., Blogger Monica said…

    Eg har hørt rykter om at en viss Ole Jørgen Reindal og va med å spille, det syns eg e verdt å få med...Har og hørt rykter om at det va veldig bra...Så mens enkelte drukne i regnet som har bestemt seg for å returnere t Bergen etter et laaaangt opphold, så kose andre seg på Jæreni solå...jaja, fotballkamp på lørdag?

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER