ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, april 30, 2006
Viking og de

På lørdag var med ein god gjeng og såg viking-start. Helene hadde organisert tidligere i uken, ringt rundt og innvitert. Kjempe kjekt at hu tok det iniativet. For eg må tilstå at eg ikje har vert på den nye stadioen. bedre sent en aldri:)
Meg,Helene,monica,kjetil,terje,ørjan,finn,maria,livi satt rett under hordene. Der var det liv kan du si.




Kampen begynte bra, med skåring av ødegaard. Men selfølgelig så måtte med få en skåring i mot oss i andre omgang.
Og på toppen av det heila så spratt ballen i håndå t ein vikingspiller innenfor 16 metern, og dommeren dømte straffe.
Det var ett surt tap. Men med drokna sorgen på mikado i byn. Det var vertfall kjekt og være på stadioen. Kansje jeg må ta meg en tur på Viking-Molde 8 mai. Men nå må viking virkelig skjerpe seg visst de skal fortsette i tippeligaen neste år.
posted by Trond Westby @ 10:54 p.m.  
6 Comments:
  • At 12:26 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Me vant! Hilsen avdanka Start-tilhengar. Det va nok ikkje så populert å skriva, tenke eg. Kjekt initiativ. Keep up the good work! kR

     
  • At 2:15 a.m., Blogger Unknown said…

    Positivt tiltak. Fint vær og bra stemning, men hadde absolutt gjort seg med seier. Det komme!
    Fine helg. Snakkes.

     
  • At 4:11 p.m., Blogger Monica said…

    Eg blir så engasjert at eg tror eg må roa fotballcellå mi litt...På onsdag så spille Viking borte mot Vålerenga, og det kan jo bli interessant...Eg krysse fingrene for seier, men eg ska prøva å ikkje følge slavisk med på ka som skjer...Takk for kampen, kjekt å ta del i din første gang på Norges fineste stadion...Det ska me ivertfall ha

     
  • At 11:41 p.m., Blogger Linda said…

    Heia Start vet du...hehe..Æ kanke bli mere fornøyd;)

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!sier æ....hehe;)

    Ps: Straffesparket kan nok diskuteres, men dommeren tok avgjørelsen....

     
  • At 1:24 p.m., Blogger sorgenfrigate said…

    Tror bare det va en grunn til at det va liv der me satt...
    peace out!
    -Liv-i

     
  • At 6:22 p.m., Blogger Snuppa said…

    Hei kjære:)
    Vikingkamp e skoi uansett,men det va jammen meg kjipt at de tapte!!Det sår mitt patriotiske hjerta.
    Men så har du iallefall fått sett den nye og fine stadioen!! Smask fra jentå di:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER