ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, mars 08, 2006
Hva sjer a?
Jeg er litt tom for blogge ideer for tiden. Men jeg kan fortelle hva jeg skal foreta meg i morgen.
Uten om og begynne på jobb halv 7 så skal jeg rett fra jobb og rett på imi. Med mitt fantastiske lovsangsteam. Vi skal ha vår faste øving. Det er så utrolig gøy øve, og for tiden blir det og jobbe med og lære godt ett par sanger om gangen. Når vi begynte med dette teamet i fjor desember så begynte vi og øve på Salvation is here fra Hillsong united. Og vi spillte den om og om igjen og det var veldig bra og terpe for da blir vi trygge på sangen og vi kan få kvalitet over det. Selv om det selfølgeli ikke er det som er det som er fundamente så tror jeg Gud har lagt ned en gave i oss og det er vår oppgave og holde den ved like og gjør det beste ut av den, for Gud fortjener vårt beste.
Etter øvelsen så skal jeg lede lovsang på lederskolen, det er altid fantastisk og få bli med og hjelpe de som skal ha masse bra unnervisning om lederskap, og sette fokus på Gud.
Etter det blir det kvalitets tid med min kjære som jeg nevnte i forrige post vert i Oslo og Bergen. Er du forveten ossen hu hadde det har hu lagt ut ett innlegg om turen.

Ellers vil jeg avslutte denne posten med ett bibelvers

Fil 4:13
Alt makter jeg i Han som gjør meg sterk
posted by Trond Westby @ 12:20 a.m.  
3 Comments:
  • At 5:31 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    God of all...
    Kjekt å sjå deg i går. Tippa alt blei kjedligt itte me gjekk. Men, men... Sånn e livet.
    Reise te Nord Norge i mårå. Snakkas plutseligt.
    Stavation is here....

     
  • At 4:54 p.m., Blogger Nils said…

    Fine øving me hadde i går Trond. Glede meg te fortsettelsen. Snakkes i quell.

     
  • At 2:23 p.m., Blogger Unknown said…

    whatzaaaaaaaaaaap?????
    Halla din fjomp (ikkje ta det personligt?)
    Det va ein goe øvelse, begynne å låte bedre og bedre.
    Og det e bra, for Gud har lagt ner i oss någe, og me kan med god samvittighet bruke mye tid på at det ska låte "vakkert":=) (Det viktigste e vel at me e oppriktige! (var på Kulp igår du og?:=))
    Vist du spele på din "harpe", så ska eg spela på tonende symb(a)ler, snakkes...

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER