ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, mars 01, 2006
Vende blikket mot Han som er annerledes
Denne uka er det kveldskift uke igjen. Det er ikke altid like kjekt. Ikke får jeg med meg G12, kulp , og spesielt venner.
Det er ei uke med jobbing og soving. Og denne uka er extra hard, for min kjære har reist til Oslo for og besøke noen veninner.
Jeg tror det er utrolig viktig i denne uka som ting ikke er så lett, så kjenner jeg på en trang til og søke Gud og bruke mer tid i bønn og bibel lesing. Må innrømme at den uka jeg jobber dag, kan den fort bli en stappa kalender. Og dermed ikke så lett med stille stund. Jeg vil avslutte med en herlig sang skrevet av Thomas Wilhelmsen

Om verden gir mørket, er du lys
Om livet er håpløst, er du håp
Om døden griper etter meg,
så står jeg fast igjennom alt
for du er liv.

Du er annerledes, Gud
Ulik alt jeg kjenner til
Du er annerledes, Gud
Den jeg fester min lit til


Om jeg er rådløs, vet du alt
Og om jeg er er motløs, er du Gud
Om livets lenker binder meg,
så skal jeg en dag bli helt fri
i himmelen




Denne sangen hjelper verfall meg gjennom tunge tider.
Det ble en klage post dette her :). men men, visst bibelen får lov så må vel jeg og få lov :)
posted by Trond Westby @ 12:12 a.m.  
2 Comments:
  • At 9:15 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Den sangen har fått tårene fram sjå meg mong ei gong. Det e den stysste gronn te at eg klamre meg te Gud i kvardagen. Nettopp fordi han e annerledes alt aent så kan såra deg og masse aent...

     
  • At 2:51 p.m., Blogger Unknown said…

    Eg e meget glad i den sangen!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER