ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, mars 13, 2006
Ny uke
Da var helgen over og en ny arbeids uke er forann meg. Denne uken er det igjen kveldskift. Det er ikke altid like gøy som jeg tidligere skreiv. Men jeg må gjøre det beste ut av det. Jeg kan bruke mer tid med Gud.
Som paulus skriver i 1 kor 1:9 Gud er trofast, han som har kalt dere til fellesskap med sin Sønn, Jesus Kristus, vår Herre.
Jeg har og noe nytt matriell til nye sanger som jeg jobber litt med når jeg har tid. Denne uken har jeg mer tid og kan jobbe litt mer med dem. Søke Gud og se hva han ønsker og formiddle. Det er ett tema som har satt seg fast i den siste måneden. Som jeg har brukt av i en ny sang, som handler om og vende blikket på Han som skapte alt, for når vi ser på Han forsvinner fokuset på oss selv og vi kan slippe taket på frykt og bekymringer.
Så jeg gleder meg til og se hva Gud vil gjøre med meg denne uken.


Matt 17:8
Og da de løftet blikket, så de ingen uten Jesus alene.
posted by Trond Westby @ 1:54 p.m.  
4 Comments:
  • At 6:02 p.m., Blogger Linda said…

    Ønsker deg lykke til med skrivingen. Skal bli spennende å se hva Gud ønsker å formidle til deg nå=)
    Gud velsigne ditt arbeid!

     
  • At 4:32 p.m., Blogger Erik`s said…

    Snart klar til og bytte bok:-)?
    ellers ha ei velsigna uke.

     
  • At 1:19 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Du e ein fantastiske mann, Trond. Gud velsigne deg og ditt hjerta. Takk for at du kom innom ikveld... kR

     
  • At 3:16 p.m., Blogger Snuppa said…

    Hei beibi!!
    Javel,då va ukå snart over å det e helg igjen,hiha!!Det har selfølgeligt hvert ei kjipe uka uten deg,så det ska bli godt me helg:)Å sist me ikke minst,gralla me 2månders i dag. Takk for 2 supre måneder, glede meg te mange flerre i lag med deg:)Hugs and Kisses fra snuppå di!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER