ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, mars 27, 2006
I enhet vi står

Som Kjell rune har skrevet litt om så har den nye hillsong united plata komt i posten til dem som hadde forhånds bestillt plata.
Plata som heter United we stand, som jeg synes er en fantastisk tittel på plata. Noe som er mer enn en tittel.
Vi har i hvert år en fellesgudstjeneste i imi hvor mange forskjellige menigheter i regionen vår kommer sammen til en felles sammling og felles mål. Noe som er utrolig viktig. At vi ikke blir splittelse pgr av dåpssyn og div. Men at vi kan komme sammen og rette fokus på Gud. Og fokus på de ufrelste i vår region. Vi har alle en nabo, arbeidskollega, venner på skolen...osv.
Som teksten i en sang av Joel Houston sier. : The time has come, to stand for what we believe in.
Noe som jeg kjenner må være en daglig påminnelse i mitt eget liv.
Hele den nye united plata lyser av tekster som peker på nettop dette, at nå er det tid og stå for det vi tror på.
Som Henrik Ibsen sa en gang, at han sjønner ikke at visst de kristne har motatt en så god nyhet som nåden, at de kan la være og gi det videre.
Vil til slutt sitere fra en sang av Thomas Wilhelmsen, Eier ingen skam.

Vi eier ingen skam for den vi elsker
Det kors du bar gav livet som vi har
Vi eier ingen skam for det du gjorde
Det kors du bar gav livet som vi har
posted by Trond Westby @ 2:19 p.m.  
5 Comments:
  • At 3:54 p.m., Blogger Småen said…

    Amen!! Vi trenger virkelig aa forene oss i boenn, aa staa sammen selv om vi ikke er i samme menighet. He i Kambodja har vi faatt oppleve et levende felleskap sammen med pinsevenner, og det er rett og slett herlig. Gir meg frihetsfoelelse aa kunne pris Gud sammen med broedre og soestre uansett menighet.

     
  • At 2:56 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Delirious synger om det samme,- "Now is the time for us to shine"

    Gjerne for meg..

     
  • At 3:25 p.m., Blogger Nils said…

    Jajaja eg og vil skinna!

     
  • At 2:16 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Veldigt kjekt å vara United med deg her ein dag:)
    Kjekt med konstruktive guttakveldar. Kos deg, Trond. Håpa du ikkje e sjukemeldte fra jobb kvar dag då...
    Be blessed! kR

     
  • At 4:10 p.m., Blogger Linda said…

    Jeg har endelig fått United We Stand albumet. Virker veldig bra ja =)Ha en god helg og fortsatt god bedring!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER