ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, februar 25, 2006
Bibel håndboken
I går kjøpte jeg meg en bok som heter bibel håndboka. Ett fantastisk redskap, og kjempe spennende bok. Som tar for seg hele bibelen, fra fakta, historier hvordan bibelen ble til, og hvem som har skrevet de forskjellige bøkene i bibelen, til andre spennende emner. Den er godt illustrert, og har god oversikt.
dette er en bok jeg vil annbefale. Det som jeg og synes var veldig bra var at den gir korte referat av vær bok i gammle testamente og forteller hva de handler om. Som er lett og oversiktelig. Jeg selv må si det at jeg desverre ikke har lest hele GT før, syns det til tiden kan bli litt tunkt. Men dette er ett kjempe hjelpemiddel.Den har en del teoligisk stoff og i tillegg.
Løp og kjøp :)
posted by Trond Westby @ 2:26 p.m.  
5 Comments:
  • At 7:31 p.m., Blogger Unknown said…

    Hørres bra ut!
    Good at me fekk prøvd ut den nye sangen på øvelsen. Blei litt useriøst, men glede meg te å se ka d blir! Rock on!

     
  • At 10:22 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Gibson ser definitivt kulast ut. Og passe godt te rock n' roll og. Takamine e nok den beste live-gitaren viss du spele med band og masse lyd på scenen. Feede aldri f.eks. Som sagt, ville eg testa ut koss det låte med ein aen pickup i den gitaren du allerede har (så faktisk låte allright reint akustisk - møkje bedre enn ein Takamine jaffal). For 1500,- kan du få den pickupen eg har i min, og den låte dødsbra. Einaste hakå e at den feede litt. Men det problemet løyse du med ein feedback-buster i lokket.

    Her står det om iBeam pickupen:
    http://www.lrbaggs.com/html/products/systems_ibeam.shtml

    Ellers må eg skryta av Martin og Taylor òg. Det e nesten ingenting så slår dei reint lydmessigt syns eg. Masse mellomtone, men det e liksom det eg lika. Koffer kjøpa ein akustisk gitar så ikkje låte akustisk...?! Jaffal når du allerede har Seagull gitaren din. Her kan du sikkert spara penger....

     
  • At 11:39 a.m., Blogger Nils said…

    eg er også på jakt etter kassegitar med gromlyd og innebygget mikrofon. Cooltube-systemet til Takamine frister. Men rockeren i meg heller mot en Gibson.

    Jeg ønsker meg en liten (eller i verste fall mellomstor) kropp med en passe lang hals uten cutaway. Med stor lyd. Og så bør den ikke være trefarget. Heller en rødlig, svart eller sunburst aktig farge.

    Tips om rimeligere alternativer mottas med takk.

     
  • At 1:55 p.m., Anonymous Anonym said…

    Greit, eg skjønte heller fint lite av det musikk-grene folk prater om her, derfor sier eg heller at boken virket bra, Trond ! :)

     
  • At 10:32 p.m., Blogger Erik`s said…

    eg skjønner heller ikke no av gitar prate!..men Trond..når du er ferdig me boka, kan du låne mi, så låne eg di.:-) deal??

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER