ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, april 11, 2005
Blues
Det er ikke så veldig lenge siden jeg begynte og like blues. Og det var Eric clapton som tiltrakk meg. Og har bare mer og mer gjort det i årene som kom. Nå har jeg fått helt blues dilla. Har begynt og lære meg litt enkle blues skalaer F og A dur og moll. Og ett lite blues riff i A :)
Kan noen enkle sanger av Clapton som tears in heaven, riffe i begynnelsen av laila og litt av old love. Men jeg vil lære mer, det er en utrolig interessang sjanger. Og det er ingenting som slår en sjikkeli blues solo. Har 3 dvder med live opptak fra clapton konserter, det er bare så utrolig kult og se når han spiller. Hele kroppen hans spiller gitaren, hver eneste celle. En liten uting clapton gjør når han spilller er at han bruker ikke lille fingeren på soloer, kansje han hadde vert enda bedre om han kunne bruke den og, hvem vet:)
Her er gitaren alle drømmer om :)
posted by Trond Westby @ 12:17 a.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER