ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, april 09, 2005
En drøm
En av mine drømmer er og dra på bible college, hillsong australia og ta worship&creative arts linja. Jeg blir bare mer og mer gira for ver dag. Vi har ei som går i IMI som er der nede nå og tar den samme linja. Det er bare skrøyt og komme med. Jeg snakket med hun før hun reiste i fjor aug, jeg nevnte jeg hadde lyst og dra. Hu sa det var ganske dyrt nesten 90 tusen fo ett år, da er det regnet med tur, skolen, hybel, og diverse mat og kollektiv.
Men det er ganske mye penger for meg. Men jeg tror visst Gud vil jeg skal dra ditt så blir det nok en eller annen ordning med det. Nå er det først hillsong london som står får døren. Og det gleder jeg meg sinnsykt til.
posted by Trond Westby @ 6:14 p.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER