ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, april 04, 2005
Livet som idrettsmann
Tenkte jeg skulle skrive litt om min erfarne idrettskariere...hmmm. hehe dette blir morsomt.
For det første har jeg aldri klart og holde meg på en plass, for det andre vil jeg ikke si at jeg var noe spesielt god, kansje det var pgr av jeg vakklet hit og dit med alle slags ting.
Begynte som 6 åring på fotball og holdt ut frem til i 9 års alderen faktisk, rart nok.
Som 10 åring ble det karate kid av meg

Trente karate i 4 år så sluttet jeg, og begynte jeg faktisk på, tro det eller ei:

Jepp, Vektløfting....holdt bare ut ett år der:)
Så begynte jeg på fotballen IGJEN, og da scoret jeg mitt første mål for Brusand. fra midtbannen faktisk;)
Men jeg var ikke så lenge før jeg sluttet igjen. Og det neste jeg begynte jeg på basketball, og holdt ut litt over ett år. Så var det en stund veldig gøy med helsestudio, få fin kropp og greier...uff..flaut. Holdt ikke ut så lenge der nei..hehe.
Jaja...nå trener jeg fotball på hobbybasis på solborg skole vær tirsdag med denne råtassen

Som dere ser er jeg ei urokråkå som ikke klarer og være fornøyd med det jeg gjør:)
Det eneste jeg aldri har blitt lei av er og spille gitar som jeg nå har gjort hver dag nå i 2 år. Takket være Gud.
posted by Trond Westby @ 3:42 p.m.  
4 Comments:
  • At 7:49 p.m., Blogger bendik said…

    Kult. Selv om det er kjipt å slutte med alt når man blir lei, er det jo kult med allsidighet. Registrerer forresten at du alltid har vendt tilbake til fotballen..! Har du noe skryt om hvor mye du har løftet, belte i karate osv.?

     
  • At 8:55 p.m., Blogger Trond Westby said…

    hehe....har blått belte i karate, og har vel løfta 80 kg i benk.
    Vett ikje heilt om det e så mye å skrøyda over..hehe

     
  • At 9:07 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Bedre å være råtass på fotballbanen enn bare...tass...wheeeheeeeey!

     
  • At 4:22 p.m., Blogger Stig Sunde said…

    Jeg er imponert, Trond! Jeg har forsøkt både fotball og karate uten at det ble mer enn èn trening på noen av sportene. Jeg er mer positiv til fotball nå, men tror nok at jeg vil komme inn under definisjonen "tass" enda...!!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER