ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, mars 21, 2005
Bibel steder
Jeg sa alltid når jeg var liten at jeg skulle bli arkeolog.
Har alltid hatt interresse fra gammle steder og byggninger, arkeologi sjenerelt.
Kom over en side om bibelsteder tatt i fra Dette nettstedet


Dette er en eldgammel synnagoge i fra kapernaum. Det stedet hvor Jesus blant annet kastet ut demonen til han som var besatt, som det står i Mark 1:21-27
Og Jesus hadde og talen om at Han er livets brød som det står i John 6:35-59
Forskere og vitenskapsfolk er usikkre om hvor gammel denne synagogen er, men de er helt enig om at den er eldre en det 1 århundre.
Visst det er synagogen fra Jesus sin tid så var det der demon utkastelsen og talen om livets brød fant sted. Det er veldig interresant og tenke på syns jeg da.

Joh 6:35
Jesus svarte: "Jeg er livets brød. Den som kommer til meg, skal ikke hungre, og den som tror på meg, skal aldri tørste.
posted by Trond Westby @ 2:06 a.m.  
2 Comments:
  • At 4:26 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Av en eller annen grunn har jeg aldri tent på arkelogi... Ikke vet jeg hvorfor heller. Jeg tenner jo på andre mer eller mindre meningsløst ting...Uansett..herlig bibelvers! Det er viktig å holde fast på Jesus, ikke "kristenlivet", som mange av oss gjør ...Snakkes iquell, stud!

     
  • At 2:26 p.m., Blogger Småen said…

    Er stiligt med plasser en kan besøke som Jesus har vært på mens han ruslet på jorden. Nermeste jeg har vært er Efesus og Patmos der Paulus og Johannes var.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER