ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, mars 13, 2005
Band ambisjoner
Som eg har nevnt tidligere så har meg og Nils hatt planer om og starte ett kristenrock band. Men med har lenge manglet trommis og bassist. Men i dag på møte begynte det og skje noe. Jeg har nå snakkt med en som heter Arne Thomas og han spiller bass. Han sa ja til og bli med. Og jeg hoppet nesten i taket av glede:).
Og etterpå spurte jeg en annen som spiller trommer, jeg hadde tenkt og spør lenge, men jeg visst han hadde en del dårlig tid. Men jeg spurte for og spør. Dagfinn spiller i ø1-lovsangsteam sammen med meg. Og hans respons var at han ble utrolig smigret og var veldig interresert. Han kunne vertfall bli med i starten og så måtte han se på tids-skjemaet. Men han var utrolig posetiv. Så nå må jeg innkalle Nils til ett møte. Vi skal nok komme i sammen en dag i uka uansett, for jeg skal ha han med når jeg skal lede lovsangen på fredag i kapellet på bønnemøte. Så får vi ta en liten øvings. Det som er kult det er at Nils vet ikke dette før han leser bloggen min:)..hehe.
Jeg er utrolig spent hva som sjer fremmover. Gud må ha kontrollen vertfall. Visst jeg tar den kan det bli så som så.

Mark 11:22
Men Jesus svarte dem: "Ha tro til Gud!
posted by Trond Westby @ 10:37 p.m.  
1 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER