ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, mars 22, 2005
Back to the future
Tilbake til fremtiden er den beste triologien som noen gang er lagt, etter mitt hode:)
Har jo selfølgelig alle tre på dvd. Det er så fassinerende og se når de reiser tilbake i tid alle disse komplikasjonene som de møter av og reise i tid, visst de gjør noe for.eks i 1885 så vil det som en gang var fremtiden kansje forandre seg og masse sånne hjernevridene ting som sjer i filmen:)


Nå er det nok ikke slik i virkeligheten at vi kan forandre ting som vi kansje burde ha gjort eller ikke burde ha gjort. Doc brown, som er oppfinneren i filmen sier en oppfordring i slutten av film nr 3. At: " The future is not written yet, so make it a good one"

Fork 12:1
Tenk på din skaper i ungdommens år,før de onde dagene kommer,

før det lir mot de år da du må si: «Jeg har ingen glede av dem,»
posted by Trond Westby @ 4:34 p.m.  
3 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER