ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, mars 28, 2005
Blodet som rant
Påsken er over, og jeg har nettop komt hjem fra fest i IMI. Jesus har stått opp. Halleluja!!
Påsken har vert en avslappende og herlig helg. Torsdag hadde jeg og
Thomas og Gunnveig en avslappnde kveld med pizza film og is og ikkje minst cola:) Fredag var det langfredags messe i IMI og en layback rolig spille kveld, med mye herlig lovsang og film fra en Jesus film.
En sang vi sang er Jan honningdal`s sang:Blodet som rant en utrolig herlig sang.
Refrenget er utrolig sterkt:

Gud din nåde er større enn ord kan si
Gud din nåde viser meg min verdi.
En ufattelig pris jeg har kostet deg
Gud din nåde er liv for meg

Men påsken i år har vert en veldig spesiell påske for meg, og det er ikke for at jeg er vant til og reise vekk i påsken. Det var noe som ikke kan forklares Gud har rørt utrolig mye i hjertet mitt denne påsken.Gud har vert veldig tilstede med sitt nærvær i leilheten min. Han sa hele tiden til meg at denne helgen er min. Dette var det jeg kom for. Og jeg har aldri følt påsken så sterk som i år, hvorfor vet jeg ikke.
Og ikke nok med det så holdt Han meg våken hele natt til fredag og lærte og befalte med til og utruste meg til og nå ut til mine ikke kristne venner og ikke venner med evangeliet. Nettopp for denne dagen som er hele evangeliet. Skal snart skrive en blogg om alt Gud har vist meg om evangelisering. Tror det kan bli bra!
Annbefaler alle og få med seg det.
Ellers vil jeg avslutte denne posten med og takke Jesus!

Takk Jesus, du var villig til og lide og dø for at vi skulle ha evig liv.
Jeg skylder deg mitt liv. Herre her er jeg send meg!!




Gal 2, 20 jeg lever ikke lenger selv, men Kristus lever i meg. Det liv jeg nå lever her på jorden, det lever jeg i troen på Guds Sønn som elsket meg og gav seg selv for meg.

posted by Trond Westby @ 9:48 p.m.  
1 Comments:
  • At 2:55 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Herlig å høre hva Gud gjør i deg, og at du er opptatt av, og har en forventning, om at Han SKAL gjøre noe i deg! Blir kult å se hva dette fører til :)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER