ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, mars 15, 2005
Kongen over alle konger(Facedown)
På bønne møtet på fredag så leda Piers møtet. Han er en herlig mann som er i G12 gruppa som jeg går i. Han har en herlig brann for Jesus. Han snakkte litt om Jesus som Konge. Han var utrolig innspirert i ånden sa han til meg etterpå. Får jeg fortallte hvor innspirerende det var og høre.
Konger rundt om i verden er alle respektert. Og når han kommer inn i ett rom så reiser alle seg for han. Når du ser på nyhetene når kongen vår kommer inn i stortinget for.eks så reiser alle seg for han.

Jesus derimot, Kongenes Konge. Når Han kommer inn i ett rom, så faller alle pladask i bakken. Fall facedown som matt redman synger.
Når jeg får ett glimt av Gud enten det er i hverdagen eller visst jeg har vert på møte og virkelig kjent at Gud har vert så sterkt med sitt nærvær kjenner jeg at jeg på en måte blir tvunget ned i kne av Hans kraft, andre ganger kjenner jeg bare en utrolig sterk trang for og knele.
Om Jesus hadde stått i Hans fulle herlighet her og nå i dette rommet tror jeg at det hadde vert som om noen drog ut skjelettet mitt og bare falt pladask ned. Som moses når Gud åpenbarte seg gjennom den brennende busken eller når Herren åpenbarte seg for folket i 3 mos 9:24
Da åpenbarte Herrens herlighet seg for hele folket, og det fór ut ild fra Herren og fortærte det som var på alteret, både brennofferet og fettet. Da folket så det, ropte de høyt av glede og kastet seg til jorden.


Åp 1:17
Da jeg så ham, falt jeg som død ned for føttene hans. Men han la sin høyre hånd på meg og sa: Frykt ikke! Jeg er den første og den siste



posted by Trond Westby @ 1:18 a.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER