ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, mars 08, 2005
United
Sal 145:4
En slekt skal lovprise dine gjerninger
for den neste slekt, dine veldige gjerninger
skal de forkynne.


Det er virkelig en ny generasjon som vokser opp idag.
Har nettopp fått meg den nyeste Hillsong united cden med dvd.

De interjuvet en del unge mennesker om visjon for livene deres, og det er bare helt konge og se og høre brannen i hjertene til alle disse flotte menneskene.
Jeg tror Gud viste meg ett glimt av den kommende generasjonen,hva den vil bety for verden. Det vil få en veldi stor betydning. Jesus skal bli sett og hørt i mange nasjoner, tungemål.....
Jeg sa nettopp til Thomas at jeg gleder meg å se va Gud kommer til og gjøre med de unge i IMI og Norge sjenerelt.
Jeg gleder meg hva lovsangen kommer til og bety i IMI det er så mye herlig som sjer.
Jeg brenner utrolig mye for lovsangs tjenesten. Jeg tror at ungdom som ikke er frelst er musikk en utrolig viktig formiddling, Gud kan , og kommer til og åpne manges hjerter gjennom lovsangen. Musikk er en veldig stor del av alle ungdommers liv idag.
Men selfølgelig det er viktig og ikke glemme at lovsangen er vår respons til Gud, vår takk.
Gud kommer til og forandre gjennom en ny generasjon tilbedere!
posted by Trond Westby @ 10:05 p.m.  
2 Comments:
  • At 6:05 a.m., Blogger Nils said…

    ååååååååh. nå har an altså komt. den nye te hillsong united...... den glede eg meg te å hørra....... Det blir fint!

     
  • At 9:01 a.m., Blogger Trond Westby said…

    Ja fekk den i går(tirsdag), den e bare konge. Tror ikje den e komt t norge ennå. Så du må komma bort ein dag så kan med ha hillsong united kveld:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER