ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
lørdag, mars 05, 2005
Musikk
Musikk er en utrolig stor del av livet mitt. Og har altid vert det. Før jeg ble kristen så var egentlig musikk på førsteplassen i livet mitt. Men heldigvis er den byttet ut me Jesus.
Musikk betyr veldig mye for meg. Ikke mange visste at jeg lagde en del techno musikk før. I 97 var første gang jeg fikk noen til og spille det jeg hadde lagt på garagen uteplass i stavanger, som ikke er lenger....hmmmm:)hehe. Den sangen har jeg på minidisk og har ikke hørt den siden 97 . Har ikke minidisk spiller, men vet ikke om jeg hadde tørt og høre på den:)
i 2000 så lagde jeg en cd med 3 sanger jeg var fornøyd med.Den ene spilte de 13 ganger på børsen uteplass i stavanger. Den er heller ikke lengre...hehe:)
Nå har jeg solgt alt utstyret mitt og kjøpt gitar. Begynte en mnd etter jeg ble kristen 2003 , mars. Det er så ufattelig gøy og spille, jeg og Nils spiller en del sammen, og det er så utrolig gøy. Tenk at Gud skapte musikk asså...whuuu!!





Sal 98:5
Lovsyng Herren til sitar,
til sitar og med sangens røst

posted by Trond Westby @ 2:16 a.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER