ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, desember 15, 2006
Hvile!
Matt 11,28-29
Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile.Ta mitt åk på dere og lær av meg, for jeg er mild og ydmyk av hjertet, og dere skal finne hvile for sjelen. 30 For mitt åk er godt og min byrde lett.»

Sal 23,2-3
Han lar meg ligge i grønne enger;
han fører meg til vann der jeg finner hvile,og gir meg ny kraft.

Det skal bli godt og komme hjem i jula og hvile! Det finnes en tid hvor Gud trenger og henge med oss uten at vi hele tiden skal springe på noe. tjenestegjør her og der. Som selfølgelig er bra i seg selv. Men selv Gud hvilte på den 7 dag.
Noe jeg kjenner jeg må bli flinkere og ta på alvår for mitt eget liv.

posted by Trond Westby @ 6:25 p.m.  
3 Comments:
  • At 11:47 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Kanskje ein av dei stysste forsømmelsane våras på jord... Det ska møkje te for at me legge ner det me holde på med og faktisk kvile i Guds hender. Sko ønska det ikkje va så vanskeligt.
    kR

     
  • At 12:20 a.m., Blogger Bjarte said…

    ja, og så domt at nesten hver gang det skjer er det fordi vi er helt på bunnen..

     
  • At 11:31 p.m., Blogger Merete said…

    Til dere blir gamle, er jeg den samme,til håret gråner, vil jeg bære dere. Det har jeg gjort, og det skal jeg gjøre, ja, jeg skal bære og berge dere.

    Jesaja 46,4

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER