ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, desember 05, 2006
"Artist kveld på chill 5:14"
Tirsdag 12 desember har Gry Øvergaard som er studentlederen spurt en del låtskrivere i menigheten om de vil synge 2 sanger de har skrevet, og si litt om sangene. Thomas,Håkon,Linn, Kjell Rune og meg selv skal ha 2 sanger hver. Tror det kan bli en bra kveld. Vi får høre alt i fra lovsanger til formiddlingsanger. Kansje vi får høre noe nytt, hvem vet!
Alle må sette av denne dagen. Det begynner klokken 20:00 i kapellet, den 12 desember. Det vil si 1 uke til.
posted by Trond Westby @ 2:21 p.m.  
1 Comments:
  • At 8:40 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    I'll be there... Håpa eg da. Eg ska jo bidra...;)
    Håpa det gjekk bra med å finna band og sånn. Litt sånn hektiske periode for tie, så eg klare ikkje å rekka øve alt eg har lyste te.
    kR

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER