ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, februar 15, 2005
Visjon
Visjon tror jeg er en veldig viktig del av livet. Gud har lagt ned i alle en drøm en lengsel, et mål, en visjon og strekke seg etter.
Sal 20:5
Må Han gi deg det ditt hjertet begjærer og fullføre dine planer.


Det er herlig og ligge i stillhet noen ganger og bare kjenne at Herren rører ved hjertet ditt og du kan bare ligge og visjonere om ting en brenner får. En av mine visjoner er og se en skare av mennesker komme til tro på Jesus og tilbed i ånd og i sannhet sammen på nye stavanger stadioen, alle med ett mål, og det er og opphøye vår fantastiske Konge, vår frelser.
Se får deg dine ikke kristne venner, arbeids kollegaer, skole venner eller familie og naboer du kjenner og ønsker at de skal ta imot Jesus, stå i begeistring for Jesus på stadioen, og synger med hele hjertet "Store og mektige er dine gjerninger".
Jeg blir utrolig berørt i hjertet av og tenke på det. Ser for meg mange av mine ikke kristne venner med blikket rettet mot Jesus i bønn om nåde og takknemlighet for Jesus.
Amen


Skriv gjerne en komentar om din visjon!!
Og husk Han vil fullføre dine planer og gi deg det ditt hjertet trakter etter Salme 20:5

posted by Trond Westby @ 11:26 p.m.  
4 Comments:
  • At 1:07 a.m., Blogger Anne said…

    hei du!
    Vil bare gje enn veldig bra definisjon på en 'visjon' som eg he hørt: "Et høgt svevende mål som en aldri komme te å oppnå, men som enn allikevel strebe etter."
    Min visjon som kristen vil vel ver å se alle folkeslag frelst!

     
  • At 2:04 a.m., Blogger Trond Westby said…

    Amen, Anne.
    Herlig visjon! Verden trenge så sårt Jesus idag.

     
  • At 2:48 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Halloen Trond!

    Jeg "sence'er" at det blir en liten låtskriversamling snart..

    uansett..

    min visjon er og har lenge vært

    "Å være med å reise opp en ny generasjon tilbedere"

    Praise God!

     
  • At 3:21 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Amen Thomas!!

    Yes du sencer rett da:)...må fikse det snart.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER