ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, februar 21, 2005
Utilslørt
På lørdag hadde jeg og
Thomas en herliig kveld med låtskrivng,fotballkamp, snop og ikkje minst cola:). Det ver en utrolig herlig kveld. Jeg vil bare si takk tli deg Thomas for masse gode råd i fra en erfaren låtskriver. Vi hadde noen herlig dype sammtaler om lovsang og låtskriving. Hadde ett par tre sanger som jeg har skrevet som vi gikk i gjennom, og det er så herlig å se Thomas når han forklarer, hele hjertet er i det han sier og han har veldig mye og komme med.
Jeg gikk hjem med inspirasjon, forandret hjertet grunnet de herlige diskusjonene.
Vi deler mye av de samme visjonene og se en ny generasjon tilbedere reise seg for Jesus.

Dessuten så har vi funne en del hippe, utrykk og ord vi skal begynne og bruke.
Utilslørt for.eks:)

Herlig og være en del av en fantastisk generasjon bloggere som er ivrig til og dele hjertet sitt om Jesus.

3 Joh 1:4
Ikke noe gleder meg mer enn å høre at mine barn lever i sannheten.
posted by Trond Westby @ 4:08 p.m.  
3 Comments:
  • At 8:35 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Takk, det samme. Det var en gudd quell! Dagens ord,- "kjød". Det står masse i Bibelen om såkalt "kjød". Dette må vi ta tilbake i dagligtalen! ;)

     
  • At 5:13 p.m., Blogger bendik said…

    Hei Trond,

    Kjekt a lese pa bloggen din. Du skriver mye spennende. Men en ting ma jeg advare deg om. Du ma ikke la deg lure av Thomas sitt orforrad. Utilsloert er egentlig ikke et ord. Det bare hoeres veldig fromt ut. Proev a fa han til a forklare det!
    Ellers snakkes vi forhapentligvis "live" om ikke sa lenge.
    Bendik

     
  • At 12:07 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Javel, her kommer en forklaring til akademikeren.
    Er usikker på kommentaren om at utilslørt ikke er et ord. Hva betyr det? Er et ord noe som står i ordboka di? Eller er et ord en sammenheng av bokstaver som representerer et innhold, kjent eller ukjent for allmennheten? Dessuten er skriftspråket og ordet, noe som er i kontinuerlig utvikling hele tiden. Skal man diskvalifisere ord som ikke står i en form for muntlig eller skriftlig "godkjent ordbok", så hadde ikke skriftspråket vært hva det er idag. Eller kanskje det er å foretrekke?

    Jeg vet ikke om utilslørt står i ordboka til Bendik. Ikke vet jeg om det høres veldig fromt ut heller. Det er mange fromheten jeg gjerne vil slippe å se utilslørt.

    Forøvrig er det heller ikke så mye tvil om at allmennheten ville forstå "tilslørt". Slik sett burde også utilslørt være noenlunde begripelig. En annen ting er det faktum at du reagerer på ordet, er en god ting i seg selv.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER