ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, februar 13, 2005
Wow!!! Kor-news
I dag var det premiere på det nye KULP koret i imi, som jeg skreiv tidligere.
Jeg kan sitte og måpe i hele natt, det var sååå uutrolig herligt. Kulp koret er en del av Ø1(Øistein sitt første team) Det var ca 20 stk i koret, noen som ikke kunne idag, så det er egentlig enda mer folk. Jeg følte meg veldig priviligert plassert. for jeg stod rett forann koret og spilte og dermed så fikk jeg ett herlig trykk bakfra, og det gjor ett utrolig løft. Den sangen som ga mest trøkk var David danced, den satt som støpt. Gud gjorde masse masse idag på møtet. Jeg følte det som om vi fikk en smak av himmelen. Gud er god asså!!
De som var på møtet hadde jeg satt pris på litt meninger og referat fra de va de opplevde??

God bless



Joh 3:27 Johannes svarte: "Et menneske kan ikke få noe, om det ikke blir gitt ham fra himmelen.
posted by Trond Westby @ 11:30 p.m.  
2 Comments:
  • At 5:34 a.m., Blogger Nils said…

    When the spirit of the lord moves upon my heart, I will dance like David Danced!!!! Knallsang.

    Ååååååååh d va så drit at eg ikkje kunne vær me på debuten te Kulp-koret. Men sånn e det å jobba turnus! Planlegge et lide innlegg om det i løpet av døgnet! Ha en god dag Trond!

     
  • At 2:28 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    hallo!

    Det var gudd med Kulp-koret på plass! Glad for å se så mange mennesker ta det i å DRA lovsangen og bruke den for hva den er ment å være,- en respons til Gud. Mange ting å si...utrolig mye bra.

    Jeg har nok vært nødt til å lære å tolke det slik at mange ikke har det øre jeg har når det gjelder lydvolum på IMI. For å være litt stygg og ytterligående (men det er allikevel jammen ikke langt fra sannheten), så var det fantastisk kjekt å høre lovsangslederen sin stemme i PA-anlegget. Det er greit å høre sin egen stemme, men selv er jeg av den sorten at jeg synes det er kjekt å bli hjulpet, synget over og inspirert til å ta del i lovsangen. Det er ikke så veldig lett når jeg bare hører trommer og min egen stemme. Det problemet har vi løst med å bure inne trommisen, så er visst alle fornøyd :) Jeg for min del hadde satt pris på å høre og ikke bare se lovsangsteamet spille :)

    Nå skal det sies...det er ganger det er veldig bra. Og også..nå prater jeg om lydvolum. Jeg lar meg engasjere når det kommer musikk over 40 dB ut av PA anlegget jeg.

    I alle tilfeller.... dere musikere (Spes. Trond, han er kjekk), er kjempeflinke!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER