ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, februar 01, 2005
Slapp på blogginga
Har vert veldig slapp på blogginga i det siste. Men har ikke hatt noe lyst i det siste og blogge, har vert i en veldig åndelig krig føring i det siste. Vet ikke hvorfor det er så utrolig mye i det siste.
Men det er noe djevelen er redd for....hmmm. Jeg håper dere der ute kan støtte meg i bønn.
Impuls var veldig bra, men på fredag var jeg veldig sliten, men det var utrolig gøy og se hva Gud gjorde blant alle ungdommene. Jeg vil og bare takke alle dere som har stått på for og få impuls realisert. Gud trenger bare noen som er villig til og si ja.....Gud velsigne dere alle..

peace out!!!


posted by Trond Westby @ 10:23 p.m.  
1 Comments:
  • At 2:37 p.m., Blogger Nils said…

    hey. håper dere som er hjemme blir med å ber for oss som skal til "frontlinja" i Trøndelag i helgen....

    Gud er god og hans nåde varer i Trondheim likesom i Kornblomstsveien....

    Blessings fra Nilsern.

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER