ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, februar 11, 2005
Herligt vitnespyrd
Sjekk dette vitnespyrdet fra Impuls i trondheim. Utrolig herligt og oppløftende og lese.

Burde vært obligatorisk
Camilla Eriksen (15) var på IMPULS for første gang. Hun kom sammen med en stor ungdomsgjeng fra Rennebu i Sør-Trøndelag.
- Jeg skjønte at jeg gikk glipp av noe stort i fjor, derfor bestemte jeg meg tidlig for at jeg skulle på IMPULS i år.
- Svarte helga til forventningene?
- Den overgikk forventningene! Ei kjempehelg! Her er det masse folk som er vennlige og gode mot hverandre, og som har Jesus i sentrum. IMPULS er en måte å komme nærmere Jesus på, sier Camilla, før hun trekker pusten og uoppfordret tilføyer:
- IMPULS burde være obligatorisk for alle, enten de kaller seg kristne eller ikke. Det er noe av det beste du kan oppleve. Bryllup, barnefødsel, IMPULS - på dét nivået ligger det! Det skjer så store ting her! Du kjenner at du vokser mens du er på IMPULS.
- Hva var ditt personlige høydepunkt?
- At søskenbarnet mitt tok imot Jesus. Det var uten tvil det største.

Amen til det!!


posted by Trond Westby @ 3:27 p.m.  
0 Comments:
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER