ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, februar 10, 2005
Tigivelse over all forstand
På hjemme siden til IMI fant jeg dagens bibelvers som jeg faktisk ikke har lest før. Det var ett utrolig sterkt vers fra Daniel. Og jeg må innrømme at GT ikke blir så alt for mye lest. Det er som oftes NT.
Men jeg må bli flinkere til og lese GT, det står utrolig mye bra der. Spesielt salmene.
Men her er verset jeg fant:
Daniel 9:9
Hos Herren vår Gud er barmhjertighet og tilgivelse, enda vi har satt oss opp mot ham.

Det er ett utrolig kort men sterkt vers om Guds kjærlighet til oss. Tenker mange ganger på før jeg ble kristen hvordan jeg vente ryggen til Gud på det sterkeste. Som jeg har skrevet tidligere så klarte jeg og si at" Jesus og sånn er ingenting for meg, han finns ikke og jeg kommer aldri til og tro det heller" Føler meg litt som Paulus, men ikke så gale att jeg forfølgte dem, men jeg anklaget dem for og støtte seg til en oppdikta Jesus for de ikke fiksa livet selv. Hmmm....hvordan går det ann og tilgi noe sånt!!
Jeg er så glad at Guds hjertet er så mye større en mitt og meg. At han ønsker av hele sitt hjertet at jeg skal finne veien til Han, selvom hvor mye jeg vender meg mot Han. Han ønsket det så sterkt at Han sendte sin enborne sønn får og gi livet sitt for meg.
Takk Jesus, for alt!!




Rom 5:20 Loven kom til for å gjøre fallet større. Men der synden var stor, ble nåden enda større.


posted by Trond Westby @ 12:38 a.m.  
1 Comments:
  • At 8:38 p.m., Blogger Anne said…

    utrolig bra innlegg! å ameeen t d sista bibelverset du skreiv!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER