ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, februar 11, 2005
Not to us
Det er en sang som har brent seg inn i hjertet mitt..Chris Tomlin-Not to us.
Sal 115:1
Ikke oss, Herre, ikke oss, men ditt navn....
Alt som Gud har gjort for oss alt Han har gitt oss er til ære for Gud, det han invisterer i oss invisterer han i seg selv, for og vise hvem han er. Alle gode gaver kommer fra oven fra lysenes Far, står det i Jak 1:17. Jeg har lett og parkere Gud på utsiden og ta all æren selv.
Men det er ikke oss det handler om. Ja Gud elsker meg og alt det der, og Han vil meg bare vel. Men jeg blir veldig utfordret på og la pilen altid peke på Jesus.
2 Kor 10:17 For "den som roser seg, skal rose seg av Herren".
Jrg merker når jeg vender blikke mot Jesus, så betyr det ikke så mye hvor sterk stormen rundt er...Jeg ser Jesus og Han sier jeg kan gå sammen med Han på vannet, Han vil altid vaske føttene våre om vi blir skittne, men vi må velge og vende blikke fra oss selv og se på Jesus.
Not to us, but to your name.
posted by Trond Westby @ 1:21 a.m.  
2 Comments:
  • At 11:41 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Ja, en skikkelig go' låt. Likte forresten det pedagogiske bilde du hadde på slutten :) Neste tirsdag skal jeg ære Gud med å ta en tunnell på deg...

     
  • At 2:41 p.m., Blogger Trond Westby said…

    Yeah right...hehe...då tar eg zlatan finta på deg visst det e greit;)..

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER