ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, januar 03, 2007
Nye impulser
Da var det 2007. Og i morgen begynner skolen igjen! Så nå er det slutt på rangling og sove lenge.
Til helga blir det den første helga med øving til impuls. Det gleder jeg meg vanvittig til.
Det er litt rart og tenke på hva jeg har fått oppleve gjennom impuls alle de årene jeg har vert med.
Jeg har aldri vert deltaker men det første året som var 2004 var jeg forbeder og fikk lede 2 gutter til frelse.
Det var en utrolig stor opplevelse som nyfrelst selv. Det vil si jeg hadde vert kristen i 10 mnd.
Mange ungdommer kom til tro den helgen. Året etter var jeg og forbeder og fikk oppleve masse bra. Og det var sterkt og se en kammerat gjeng stå i tårer med løftet hender hengitt til sin skaper.
2006 hadde Gud åpnet noen nye dører. Hvor jeg fikk verme og lede lovsang inn i forum salen. Og på lørdags kvelden var jeg med håkon og øistein og hadde lovsangsseminar. Det var utrolig spennede og fortelle mitt vitnespurd om mitt første møte med lovsang. Ellers fikk jeg selv på fredags kvelden lede "Veien du gikk" som jeg nettopp hadde blitt ferdig med, for første gang.
Og ikke minst være i storsalen når Linn sang "Veien du gikk" som skulle på den nye impulsplata "Skriv din historie"
Det var en utrolig spesiell følelse. Og som en fersking innen låtskriving, var jeg både ydmyk og skjellven i kroppen.
Dette året har Gud åpnet en ny dør. For både impuls og for meg. Jeg skal få bli med og lede med team Thomas. i år skal det være 2 team som spiller hele helgen hvor begge teamene deler på og spille i både storsalen og forum salen. I tilegg reiser vi 2 uker senere til Kristiansand for og være med og arrangere impuls der for første gang. Som går parralelt med Oslo.
Jeg gleder meg noe vannvittig til og se hva Gud kan gjøre dette året. For både impuls og ikke minst at jeg kan få vokse enda mer sammen med Gud. Og bruke mer tid med bare og henge alene med Jesus.
posted by Trond Westby @ 9:23 p.m.  
4 Comments:
  • At 9:58 p.m., Blogger Fartein said…

    gleder meg så sykt til impuls:D det blir 3 åre midt. å det har betydd noe heilt sykt!!!
    har sett at både meg, og kamerater har forandret seg på dette arangemanget.

    å det er så utrolig kjekt å lese et utdrag av din historie trond:D
    tror gud kommer til å gi dg flere gode tekster :D

    Veien du gikk..... mektig!! mektig!!


    lykke til å år også.
    dette var et inspirerende innlegg:d

     
  • At 10:09 p.m., Blogger Jentene på den andra siå said…

    Trond, dette e sterke ord og utrolige historier:)

    Lykke te med speling, øving, trall og sang frem til Impuls, og på Impuls! Gud bruke deg virkelig!

    Virkelig en inspirerende bloggings altså...
    Nå glede eg meg bare ennå merr te Impuls-Oslo!!!

     
  • At 8:43 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Takk for at du dele ei så oppbyggelige historia med oss, Trond. Gleda meg masse te helge. We're gonna rock! kR

     
  • At 2:13 a.m., Blogger Thomas said…

    Du er en sann inspirasjon. Lykke til med forberedelsene. Jeg gleder meg til å høre fra dere på Impuls! :-)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER