ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
onsdag, februar 01, 2006
Impuls cd 06

Jeg satt på jobb i går og tenkte på den ny innspillte impuls plata. Det var ganske så fantastisk følelse og få være en del av det Gud gjør. Jeg tenkte gjenom sangene:
(Husker ikke rekkefølge)
-Fantastisk
-Uendelig,ubeskrivelig
-Du er alt
-Nåde kom ned
-Annerledes
-Eier ingen Skam
-Veien du gikk
-Jesus,navnte over alle navn
-Skriv din historie
-Ønsket
-Fri
Det er med begeistring jeg tenkte hvordan sangene utfyller hverandre. Hvor Gud kan vise hvem han er i mange forskjellige utrykk: Han er en annerledes Gud, Han betalte en høy pris på korset.Han er skaperen av alle ting,...osv.
Min bønn for plata er en forandring i norge blandt ungdom, som kan se Gud og la han skape ett hjerte som er fri og tilbedene for vår fantastiske Far. La han skrive vår historie.
posted by Trond Westby @ 12:31 p.m.  
4 Comments:
  • At 1:22 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Så bra, Trond. Eg e heilt enige. Samen har dei nye sangane ein tyngde - både teologisk, men og både et musikalsk og tekstmessigt i forhold te den generasjonen me e ein del av.
    Glede meg et fortsettelsen. Nå har eg forresten satt bildene i system på siå mi. Du va visst innom då eg holdt på å få det te å sjå fint ut....
    Snakkes. kR

     
  • At 1:49 p.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Det er jammen helt sant, og det skal vi fortsette med :) Spilte forresten Veien du gikk først på avslutningsmøtet på lederdagene igår...Det ble et godt utgangspunkt for godt fokus resten av kvelden. Takk Trond :)

     
  • At 12:01 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    1. mars e vel fysste vårdag såvidt så eg forstår....

     
  • At 3:31 p.m., Blogger Tarjei said…

    Eg har ikkje hørt denne plata eg, det må eg gjer hvis an e så bra. Men det konne eg forsåvidt tenkt meg at an hva. Glede meg

    Ha en strålanes dag

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER