ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
torsdag, desember 01, 2005
UNITED: WE STAND







Om 4 mnd kommer et etterlenktet album fra Hillsong united. We Stand heter albumet.
Ja jeg vet det er litt tidlig og reklamere for cden siden ikke kommer før mars neste år. Men det kom en oppdatering på hillsong siden så jeg fant ut jeg kunne skrive litt.
Jeg gleder meg så vannvittig , den siste united plata har vert en rikelig velsignelse.
Som lovsangs leder og låtskriver er det og observere andre lovsangsledere og låtskrivere som har vandret en lenger vei en meg selv, en stor velsignelse og gir stor vekst i mitt liv.
Noe av mine drømmer er og se den tilbedene menigheten i min egen menighet.
Vi er på vei, men vi har en vei og gå. Vi hadde ett ledermøtet , der alle lovsangslederene i imi var samlet og evaluerte. Hvor Bodli fortalte om hennes opphold i hillsong og va hun opplevde.
Utrolig spennende og høre. Jeg er overbevist at vi har en herlig tid i møtet for menigheten vår, og jeg tror at den tilbedelsen kan strømme over i norges strakte land og få betydning får mennesker som ikke kjenner Jesus idag.

Sal 20:8
Andre stoler på vogner og hester,
men vi lovpriser Herren vår Guds navn
posted by Trond Westby @ 3:39 p.m.  
5 Comments:
  • At 9:51 p.m., Blogger Nils said…

    hallelujah

     
  • At 12:39 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Kult. Verkeligt kult. Glede meg te "We stand". Imens kan me gleda oss øve masse nye sangar i vår kjerka.
    kR

     
  • At 2:08 a.m., Blogger Trond Westby said…

    Amen kjelli. Eg glede meg til den 18 des. kommer du på gudstjenesten da?

     
  • At 4:29 p.m., Blogger Småen said…

    Amen!

     
  • At 6:41 p.m., Blogger Erik`s said…

    Kult, ja...me digge jo "United":)
    men trond, litt tidlig, ja...
    gå heller og kjøp julegave til meg

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER