ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, november 22, 2005
Takkegudstjeneste

For en fantastisk gudstjeneste vi hadde på søndag. Hvor vi fikk høre masse flotte vitnespurd. Noen av dem kan du lese HER. Noe som var med og rørte hjertet mitt var når 8 år gammle caroline , dattera til øisten og gry fortalte at hun hadde fått litt over 1000 kr i bursdags presang. Og hvor hun helt av seg selv, hadde funnet på og gi alle pengene til de fattige. Da begynte tårene og renne hos meg.
Matt 18, 2-3 Da kalte han til seg et lite barn, stilte det midt iblant dem og sa: Sannelig, jeg sier dere: Uten at dere vender om og blir som barn, kommer dere ikke inn i himmelriket.
posted by Trond Westby @ 9:01 p.m.  
3 Comments:
  • At 12:32 a.m., Blogger Thomas Wilhelmsen said…

    Enig, synes det er gudd å blitt møtt av seg selv i døra, og overbevist om at en har mye å være takknemlig for og mye å gi tilbake..Ellers må jeg få si det var noen fine bilder på skjermene av deg, du vant nok noen pikehjerter der.

    Og...enda en ting du skal ha skryt for...meget kult at dere øver med bandet så ofte, det kommer dere til å få masse igjen for!

     
  • At 1:08 p.m., Blogger Småen said…

    Jepp, det var jammen sterkt med vitnesbyrdet til Caroline..

     
  • At 8:41 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Elle den litle ungen så hadde bedt for bestefaren sin, så blei friske....
    Elle Sigmund så fekk tatt imot Jesus 5-6 dagar før han dø av kreft (ein fantastiske mann eg va så heldige å få bli kjente med...).

    Ja, det e nok å takka for. Øve 60 mennesker har blitt redda for evigheten det sista året - og det e barra på IMI.

    But better days are yet to come...

    kR

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER