ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
tirsdag, desember 13, 2005
Så skapte Gud musikken
Musikk er noe helt fantastisk. Helt fra jeg var liten har musikk vert den største lidenskapen jeg har hatt, og har drømt om og leve av det. Jeg begynte som 14 åring og programere techno på pcen. Og etterhvert så ble jeg mer seriøs og kjøpte min første synth. En roland juno 60, det var utrolig gøy husker jeg, etterhvert ble det litt mer synther sampler og trommemaskin. Det endte med at jeg laget en cd med 3 sanger hvor den ene ble spilt på en uteplass i stavanger.
Jeg gle mer og mer bort fra technoen etter som årene gikk. Ble litt mer pop\rock, og så likte jeg godt blues , der clapton var og er favoritten i den sjangeren.
Det mest fantastiske er at jeg kan få tjene Gud med musikken. Og jeg vet Gud elsker når vi synger nye sanger til Han, og løfter opp Hans navn.

Sal 40:4
Han la i min munn en ny sang,
en lovsang for vår Gud.
Mange skal se det og frykte
og sette sin lit til Herren.

posted by Trond Westby @ 5:59 p.m.  
2 Comments:
  • At 12:33 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Dear Lord. Thank you for the music!
    Så ufatteligt møkje musikken har betydd i livet mitt...
    Amen.

     
  • At 12:18 a.m., Blogger Erik`s said…

    det var iallefall godt du slutta med technoen..uff..ikkje behagelig og høre på:)

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER