ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
mandag, desember 05, 2005
Lovsangsfest på IMI

Den 18 desember må alle merke seg. Og sette av. Da er det en spesiell gudstjeneste.
Øisten(Lovsangs pastoren i IMI) har fått hele gudstjenesten og det kommer til og være en gudstjeneste preget av masse lovsang og dans og multimedia. Ett glimt av vi ser for oss i fremtiden. Det kommer til og være ett stort team på scenen av de fleste lovsangslederene i imi og 2 el-gitarister,bass,sax, trompet, kor og backing sangere. Og så har jeg hørt rykter om 2 trommisser. Det blir en fest uten like. Så visst du ikke har satt av den dagen allerede må du gjør det med en gang.
Det blir ett intro teama i sammarbeid med multitmedia og dansere. Med en stor skjerm i bakgrunnen. Det blir ett tøft trommetema og masse kreative utrykk for og gi Gud ære.
Jeg gleder meg så utrolig.
posted by Trond Westby @ 11:01 p.m.  
3 Comments:
  • At 12:28 p.m., Blogger Erik`s said…

    ska sei, vi skal sette av den dagen, ja!..viss ikkje Tottenham er på tv.:)

     
  • At 7:06 p.m., Blogger Småen said…

    Hmm... Elim tendenser på IMI?

    http://www.elim-normisjon.no/

    ...men så har dere kanskje litt mer trøkk med den bølingen...

     
  • At 6:14 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Joda, flotte greier. Men det blir kjekt med barnadåp i Kristiansand og. Du og meg snakkes snart! Hei hå.
    kR

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER