ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, juli 08, 2007
En større historie

En større histore har vert impuls store tema og bønn i det siste. Noe som har vert min store bønn til Gud at jeg må få være med på hans historie i stede for og skape min egen. Og det har jeg fått lov til og være. Har nettop kommet hjem fra en fantastisk rundt tur, som Thomas skreiv litt om. Vi har vert på hedmarkstoppen på u-festivalen og skjærgårds. Sammen med impuls på toppen, og sammen med United Norway på skjærgårds. Det har vert helt utrolig og være en del av det Gud gjør rundt om i landet. Som Thomas skreiv litt om så har vi hatt ett fokus om enhet denne sommeren. Som jeg har ett hjerte for. Det har vert fantastisk og henge sammen med ungfila og Get focused. Og sammen være tjenere og disippler.
Her er noen klipp fra turen.

U-festivalen
















U-Festivalen















Skjærgårds(Bigtop)
















Det er har vert en super uke. Så nå skal jeg slappe av og forberede meg til sommerimpuls.
Det blir kjekt.
posted by Trond Westby @ 10:30 p.m.  
3 Comments:
  • At 8:16 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Ser ut som om dere har det kjekt. Kos deg både her og der.

    kR

     
  • At 8:31 p.m., Blogger Elin said…

    United Norway-konserten på SG tok jo helt av! Dere er så genialt flinke alle sammen! :D

    ble faktisk kjent med Silje og Kjetil der ute - veldig koselig.. hehe.. (var å gøy å dele ut flyere) hehe.. :P

     
  • At 10:03 p.m., Blogger kjetil said…

    ikke for å virke materialistisk eller lite kristen eller noe...:
    Bakskjermene på u-festivalen er jo helt perverse!

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER