ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
fredag, februar 23, 2007
I ekspriment gjørne
Det har blitt lite blogging i det siste.Har ikke hatt så mye inspirasjon, men heller som dere sikkert har merket så har bloggen min forandret seg hver gang du går inn på den nesten. Jeg har bare testa ut en del templates. Tror jeg har funnet den jeg vil ha. Linkene kommer etter hvert av de som ikke er lagt til enda, så frykt ikke.
Kommer og sterkt tilbake med bloggingen.
Ellers så er det vinter ferie for mange og kulda har slått inn for fullt. Noe jeg får merke på rommet mitt uten isolasjon i veggene. Glere meg litt til sommeren nå kjenner jeg. Det blir bra!
posted by Trond Westby @ 12:41 a.m.  
3 Comments:
  • At 9:15 a.m., Blogger Kjell Rune said…

    Og ikke minst våren... For ei fantastisk årstid! Alt spirer og gror, og hver dag blir lengre og lysere...

     
  • At 10:49 a.m., Blogger Ole Severin said…

    Amen, Kjelli, amen. Våren rule gata. Desidert den fineste årstiden!

     
  • At 10:19 p.m., Blogger - viV - said…

    Hvordan går det med template-greiene dine Trond? Synes denne templaten er veldig bra, det eneste er at det er litt vanskelig å se overskriftene mot den lyse bakgrunnen...

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER