ALL OF THE ABOVE
Dette er en side hvor jeg ønsker og dele mitt hjerte får Jesus, med dere
søndag, januar 07, 2007
Beautiful news
Da var første helg med øving til impuls over.
Det har vert en lang hard helg, men utrolig kjekt. Vi har komt igjennom ganske mye i løpet av helgen. Og det låter veldig bra.
Ellers vil jeg komme med en cd anbefaling.
Det er 3 år siden sist Matt Redman kom ut med albumet facedown. Nå har han komt ut med ett nytt album som heter"Beautiful news". Dette vil jeg si er det albumet jeg har likt best av Matt til nå. Han har lagt seg på en litt annen melodi sjanger en tidligere. Som helder mer mot min gate. Og selfølgelig så er Matt en dyktig lyriker, og det kommer godt frem i dette albumet og. Selv er han fan av og rippe litt tekster fra døde salmeskrivere. Som jeg tror er bra ting, det og forfriske gamle velltyggde tekster til noe nytt og frisk med bra arrangemang.
Albumet kan du kjøpe på itunes store. Anbefales på det sterkeste!
posted by Trond Westby @ 11:57 p.m.  
3 Comments:
  • At 1:28 p.m., Blogger Horne said…

    Gleder meg til å kjøpe dette albumet. Facedown var bare helt fantastisk. Ikke noe dårligere er den forrige plata hans: Blessed Be Your Name: The Worship Songs of Matt Redman, Vol. 1, som kom ut i fjor. Dette er best of, men live og mange nye arrangementer. Da jeg var på leirer på 90-tallet så ble hans best-of-sanger sunget mye. Anbefales.

    Og grattis med "nymalt vegg" da Trond. Herlig. Snakkes snart på impuls.

     
  • At 4:46 p.m., Blogger Kjell Rune said…

    Ska sjekka an ut. Syns generelt Matt Redman ikkje e så spennande musikk i seg sjøl, men han e den desidert beste tekstforfattaren i Soul Survivor-gjengen. Ska sjekka det ut. Takk for anbefaling.
    kR

     
  • At 11:43 p.m., Blogger Bjarte said…

    Musikalsk sett ikkje overveldende, men tekstane? Digg! har enormt me respekt for den mannen..

     
Legg inn en kommentar
<< Home
 
 
About Me

Name: Trond Westby
Home: Stavanger, Rogaland, Norway
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
GUDS ORD

Min sjel, lov Herren,glem ikke alle hans velgjerninger!Han tilgir all din skyld og leger all din sykdom.Han frir ditt liv fra graven og kroner deg med godhet og miskunn.Han fyller ditt liv med det som godt er,og gjør deg ung igjen som ørnen.

Gjengen og de
Andre linker
Powered by

15n41n1

BLOGGER